Centrala telefoniczna Alcatel Omni PCX

Wszystko w jednym: Platforma

OmniPCX Office jest platformą (serwerem) z prekonfigurowanymi aplikacjami, wszystkim, co przedsiębiorstwo potrzebuje "w jednym pudełku".
OmniPCX Office może dostarczyć taką samą funkcjonalność jak router z firewall-em, serwer email, serwer CTI oraz serwer Proxy/Cache razem wzięte.
Jest efektywny kosztowo: pojedyncza infrastruktura dla głosu, danych i współdzielonego dostępu do Internetu.
Jest łatwy do zarządzania: klient nie musi zatrudniać specjalisty ds. IT.
Jest łatwy do utrzymania: z pojedynczym punktem dostępu do interfejsu zarządzania.

Otwartość

Alcatel jest pierwszym producentem w branży, który wybrał Linux-a, system operacyjny posiadający szeroką akceptację w przemyśle komputerowym. Linux jest otwarty na wiele aplikacji a szczególnie na usługi Internetowe, integruje w sobie wszystkie podstawowe protokoły internetowe.
OmniPCX Office jest oparty na standardowych protokołach (CSTA, TAPI & IP), co oznacza, że jest otwarty na integrację z wieloma aplikacjami opracowanymi przez Alcatel'a i jego partnerów.
OmniPCX Office posiada łącza ISDN, PSTN, xDSL, więc bez względu na to, do jakiej sieci klient jest podłączony, OmniPCX Office jest właściwym rozwiązaniem.
W rezultacie, OmniPCX Office wychodzi naprzeciw wszystkim potrzebom klienta i może zostać zaadoptowany do istniejącego u klienta środowiska.

Modularność

OmniPCX Office jest systemem modułowym na każdym poziomie. W ofercie znajdują się moduły małe, średnie i duże, zawierające uniwersalne sloty dla dowolnych kart. Istnieje duży wybór kart (nawet mieszanych) oraz duży wybór systemowych kluczy software'owych.
W rezultacie, możesz wybrać rozwiązanie, które dokładnie spełnia wymagania twojego klienta i jego firmy. Klient płaci tylko za to, czego używa.

Skalowalność

OmniPCX Office jest systemem bardzo łatwym w rozbudowie. Wystarczy dodać moduł, kartę lub wgrać dodatkowy klucz software'owy.
Kiedy nie ma potrzeby dodawania nowego sprzętu, istnieje możliwość rozbudowy systemu zdalnie, tak, więc system jest łatwo i szybko skalowalny.
Omni PCX może obsłużyć od 6 do 236 użytkowników.

OmniPCX Office - korzyści dla klienta

OmniPCX Office : platforma e-komunikacyjna

  1. OmniPCX Office jest platformą e-komunikacyjną zaprojektowaną dla małych i średnich przedsiębiorstw.
    • Wstępnie skonfigurowany serwer integrujący dane, Internet i głos w pojedynczym systemie
    • Rozwiązanie typu "wszystko-w-jednym" - zoptymalizowana, jednolita i prosta oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw
    • Efektywność kosztowa - pojedyncza infrastruktura dla głosu i danych, współdzielony dostęp do Internetu.
    • Łatwy w instalacji - pojedynczy punkt dostępu do interfejsu zarządzania.
    • Łatwy w utrzymaniu - tylko jeden administrator
  2. OmniPCX Office: e-komunikacja:
    • OmniPCX Office może obsługiwać transfer danych, Internet, usługi głosowe oraz specjalistyczne aplikacje (usługi internetowe, mobilność, CTI) - kompletna oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw.
    • Jest otwarty na każdą sieć - infrastruktura pakietowa lub komutowana
  3. OmniPCX Office jest otwarty:
    • System operacyjny Linux - integruje główne protokoły internetowe
    • OmniPCX Office jest oparty na standardowych protokołach (CSTA, TAPI, IP) - otwartość na aplikacje pisane przez partnerów
    • OmniPCX Office posiada łącza ISDN, PSTN, DSL
  4. OmniPCX Office jest modularny:
    • Oferta stworzona na każdą miarę:
    • Moduły: 3 typy i łatwa rozbudowa
    • Uniwersalne sloty
    • Duży wybór kart
    • Klucze software'owe dla większej elastyczności
  5. OmniPCX Office jest skalowalny:
    • System jest łatwy w rozbudowie poprzez dodanie kolejnego modułu, karty, aparatu MultiReflexes lub wgranie nowego klucza software'owego
    • Pozwala na przeprowadzenie ewolucji rozwiązań w firmie od standardowej telefonii aż do zintegrowanego rozwiązania komunikacyjnego zawierającego telefonię, LAN, Internet, e-mail bez żadnego dodatkowego sprzętu lub oprogramowania.

OmniPCX Office : LAN

  1. OmniPCX Office jest rozwiązaniem typu "wszystko-w-jednym" zaprojektowanym dla małych i średnich przedsiębiorstw
    • Rozwiązanie "wszystko-w-jednym" zawierające infrastrukturę LAN i usługi LAN
    • Potężny przełącznik LAN 100 BT
    • Zredukowany czas instalacji - niezarządzalny przełącznik LAN z funkcją autosensing10/100BT.
    • Rozwiązanie łatwe w instalacji: pojedyncze narzędzie administracyjne dla wszystkich usług LAN
  2. OmniPCX Office jest rozwiązaniem elastycznym
    • Możliwość rozbudowy sieci przy użyciu zewnętrznego przełącznika LAN.

OmniPCX Office: Internet

  1. OmniPCX Office jest rozwiązaniem typu "wszystko-w-jednym" zaprojektowanym dla małych i średnich przedsiębiorstw
    • Rozwiązanie "wszystko-w-jednym" zawierające: współdzielony dostęp do Internetu poprzez łącza ISDN lub DSL + Firewall + serwer Proxy/Cache + wbudowany serwer email + VPN + Intranet serwer
    • Pojedyncze, zintegrowane rozwiązanie - łatwe w instalacji i utrzymaniu.
  2. OmniPCX Office jest rozwiązaniem zaprojektowanym dla małych i średnich przedsiębiorstw
    • Łatwy w instalacji bez potrzeby alokacji dodatkowych zasobów do administracji i zarządzania.
    • Fabrycznie instalowane oprogramowanie (e-mail, proxy, firewall, serwer VPN).
  3. OmniPCX Office jest rozwiązaniem opartym na standardach
    • OmniPCX Office jest zbudowanym w oparciu o standardy przemysłowe - obsługa standardowych protokołów internetowych, protokołów poczty elektronicznej e-mail (POP3, IMAP4, SMTP, MIME) z możliwością korzystania z większości klientów pocztowych, obsługa standardowych protokołów VPN dla bezpiecznego dostępu zdalnego (PAP/CHAP,PPTP, IPSec).
  4. OmniPCX Office jest potężnym i elastycznym systemem wymiany informacji
    • Oferuje w pełni funkcjonalną aplikację poczty elektronicznej (wewnętrznej lub zewnętrznej)
    • OmniPCX Office może współpracować z istniejącymi już skrzynkami pocztowymi u ISP lub z serwerem pocztowym w sieci LAN.
  5. OmniPCX Office oferuje zunifikowane rozwiązanie komunikacyjne
    • OmniPCX Office wykorzystując zalety wbudowanych aplikacji oferuje zintegrowane rozwiązanie komunikacyjne łączące w sobie pocztę głosową, e-mail, usługi fax.
  6. OmniPCX Office optymalizuje koszty komunikacji
    • Komunikacja zostaje nawiązana wtedy, gdy jest potrzebna dzięki funkcji wybierania na żądanie w przypadku dostępu do Internetu czy też wysyłania i odbierania poczty e-mail
    • Mechanizm cache pozwala na dostęp do informacji bez powtórnego łączenia się z Internetem
    • Definicje zakresów czasowych pozwalają kontrolować i ograniczać dostęp do Internetu, np. w czasie godzin pracy.

OmniPCX Office: wbudowany VoIP

  1. Przenoszenie, dodawanie i zmiana sprzętu
    • Dzięki wbudowanemu serwerowi DHCP, przeniesienie lub dodanie telefonu IP wymaga tylko włączenia go do nowego gniazda Ethernet. Dodanie telefonu IP może zostać przeprowadzone przez bezpośrednie podłączenie go do portu Ethernet. Jeśli żaden port nie jest dostępny, sieć Ethernet może zostać łatwo rozbudowana poprzez dodanie nowego przełącznika LAN. Oczywiście, jeżeli użytkownik posiada komputer podłączony do sieci LAN, łącze to może być współdzielone pomiędzy PC i telefon IP dzięki przystawce IP. W tym przypadku nie potrzeba żadnego dodatkowego portu czy okablowania.
  2. Rozwiązanie dla filii i pracowników zdalnych
    • Klienci coraz częściej żądają przeźroczystości funkcji pomiędzy siedzibą główną i filiami (ta sama książka telefoniczna, jedna poczta głosowa, inne funkcje). Zdalne telefony IP w filii, zarządzane przez serwer telefonii w siedzibie głównej pozwalają na to. Telefony IP w filii posiadają dokładnie ten sam zestaw usług jak by były w siedzibie głównej. Wymagany jest w tym przypadku łącze pomiędzy tymi lokalizacjami (linia dzierżawiona,
      frame relay, IPVPN…).
  3. Rozwiązanie dla pracowników mobilnych
    • Pracownicy mobilni zazwyczaj nie korzystają z łączy pomiędzy lokalizacjami, ale łączą się od czasu do czasu z przedsiębiorstwem, aby np. ściągnąć nowe wersje plików. Jeśli ich PC posiada funkcjonalność VoIP (np. PIMphony IP). Mogą zdalnie korzystać z funkcji telefonicznych serwera telefonii.
  4. Oszczędności na kosztach rozmów długo dystansowych
    • Dzięki zastąpieniu dedykowanych do głosu łączy dzierżawionych i osobnych dedykowanych łączy do transmisji danych jedną siecią IP, firmy wielo oddziałowe mogą znacznie ograniczyć koszty połączeń za rozmowy długodystansowe pomiędzy swoimi filiami poprzez obsługę swoich połączeń głosowych w korporacyjnych sieciach IP.

OmniPCX Office: Infrastruktura komutowana

  1. Chroń swoją inwestycję
    • OmniPCX Office może obsłużyć wszystkie rodzaje standardowych aparatów analogowych + fax-ów
      OmniPCX Office może obsłużyć aparaty Alcatel-a poprzedniej generacji (telefony cyfrowe, stacje bazowe DECT, aparaty DECT)
  2. Przechodź na technologię IP w swoim własnym tempie
    • Dzięki OmniPCX Office możesz przejść na technologię IP we własnym tempie. Może zostać zainstalowany w czystej konfiguracji IP PBX (telefonia), w czystej konfiguracji PABX (infrastruktura komutowana) lub w konfiguracji PCX (infrastruktura pakietowa i komutowana). Może się rozwijać w dowolną stronę według twoich życzeń.

OmniPCX Office: Telefonia

  1. OmniPCX Office oferuje bogaty zestaw usług upraszczających i wzbogacających komunikację głosową.
    • Cała wiedza Alcatel'a w zarządzaniu rozmowami w jednym pudełku - OmniPCX Office oferuje dziesiątki prostych w użyciu funkcji oszczędzających czas i pieniądze
    • Telefony z linii Reflexes nie są tylko "inteligentne", są również przyjazne w użyciu dzięki przewodnikom głosowym i wizualnym czy też klawiszom kontekstowym
    • Telefony z linii Reflexes są też rozbudowywane dzięki zestawowi przystawek, wśród których znajduje się 10/100 baseT IP Enabler zamieniający je w telefony IP
  2. OmniPCX Office oferuje wbudowaną, łatwą w użyciu pocztę głosową
    • Efektywność kosztowa: wbudowana poczta głosowa dla każdego użytkownika w standardzie (20 min)
    • Skalowalna: od 20 min do 200 godzin nagrywania
    • Łatwa w użyciu: użytkownik porusza się wśród funkcji poczty przy pomocy zapowiedzi głosowych i wskazówek na wyświetlaczu
    • Bogata funkcjonalność: 3 innowacyjne funkcje czynią z poczty głosowej jeszcze łatwiejszą w użyciu - bezpośredni dostęp do dowolnej wiadomości, nagrywanie rozmów.
  3. OmniPCX Office oferuje funkcje telefoniczne na komputerze PC
    • Bez względu na to, jaki telefon używasz, Reflexes, DECT, analogowy czy nawet, jeśli nie używasz żadnego - możesz posiadać dostęp do wszystkich funkcji telefonicznych na komputerze PC - PIMphony
    • PIMphony Basic oferuje podstawowe funkcje telefoniczne na PC i jest darmowy (do 25 użytkowników)
    • 2 miesiące "try & buy" dla PIMphony Pro i Team.
  4. OmniPCX Office oferuje mobilność wewnątrz przedsiębiorstwa
    • Alcatel DECT - pozostań w kontakcie nawet wtedy, gdy nie jesteś przy biurku
    • Zwiększona produktywność i efektywność pracy
    • Najlepsza oferta DECT na rynku, z najnowocześniejszą linią aparatów - wbudowane zestawy głośno mówiące, wibrator, połączenie z aparatem stacjonarnym, duży wyświetlacz graficzny, klawisze nawigacyjne, wyskakujące menu, 160 godzin spoczynku, 110 gram. Linia 4 ładowarek.
    • Proste zmiany konfiguracji biura dzięki technologii DECT. Telefony Reflexes z przystawkami DECT pozwalają na szybkie i proste zmiany.
  5. OmniPCX Office oferuje pełną mobilność
    • Funkcja osobistego asystenta dla każdego użytkownika w standardzie
    • Do 5 różnych opcji może zostać zaoferowanych dzwoniącemu - sekretarka, telefon mobilny, numer zewnętrzny, operator, poczta głosowa.

     

© Netserv 2004
IE 5, 800x600, 32 bit